Hudební žebříčky nejsou důvěryhodné

4.November 2007

Podle průzkumu obyvatelé Británie věří, že hudební žebříčky ztratily důvěryhodnost a ukazují spíše na sílu marketingu stojícího za protlačenými (overhyped) “umělci”, než na hudební cítění národa. Průzkum se dotazoval 1500 lidí ve věku od 16 do 55 let.

  • téměř 74% Britů věří, že důležitost UK music charts se v posledních letech zmenšila
  • skoro polovina (40%) věří, že hvězdy z pořadů jako je X Faktor postrádají skutečný talent
  • většina lidí (82%) věří, že skutečný hudební talent bývá zastiňován vnucovanými prodeji “hvězd”, které tolik schopností nemají
  • většina lidí (93%) více respektují zpěváky a kapely, kteří dokázali uspět pomocí “šuškandy”, než rychlokvašky z reality show

Fajn, mě to zní pozitivně, kdo ale teda všechny ty sračky kupuje?

Zdroj: breakingnews.iol.ie

[del.icio.us] [Facebook] [Twitter] [Email]
Kategorie: Hudební novinky

3 reakcí k “Hudební žebříčky nejsou důvěryhodné”

  1. hujjer says:

    Mas recht, kluku…

  2. Prakonos says:

    Vsechny ty s***** kupuji lidi, co jeste nepochopili, ze maji zakladni pravo na vlastni nazor.

  3. Peter says:

    Mimochodem, osobně tyhle čísla vidím jako skutečnej důvod poklesu prodejů “nahrávacích společností “. Kdyby neměly výmluvu ve formě stahování hudby, musely by si najít jinou, anebo se podívat pravdě do očí.

    Jenže peníze zaslepujou, že ;-)

Napsat komentář